Som en kär bloggläsare noterat...

Jag känner mig lite låg ja...
Vet inte vilket ben jag ska stå på...
Massa tankar far fram o tillbaka när det gäller det mesta...
Jag tänker heller inte berätta för nån hur eller vad jag tänker då jag har väldigt svårt att tro att nån faktiskt skulle förstå mina tankegångar eller varför jag gör som jag gör...
Dömande människor har jag utrotat o just nu orkar jag inte stå till svars för mina tankar o handlingar (även om de kommer av kärlek från vänner) utan tänker helt enkelt göra som jag själv tycker o tänker för just nu mår jag bra av det...
INGEN har rätt att tala om för mig vad jag ska göra, jag är själv o så länge jag inte sårar nån annan än möjligtvis mig själv så spelar det ingen roll!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0