Ännu mer snö...

Ja shit vad det snöar ute nu, jag vill INTE ha mer snö nu :(
Det räcker med den som har kommit hittills...
Idag har jag inte gjort så mkt, det har verkligen varit en lugn o skön helg som jag har behövt...
Jag kikar på "Oprahs Big Give" shit vad de gör mkt för folk som verkligen behöver det..
Tänk om man kunde göra nått sånt själv...
Får nog fundera på om man faktiskt kanske kan hjälpa till i samhället på nått vis utan att va rik utan med gärningar istället...
Göra behövande människor glada..

Ikväll blir det tacos o "Beck -levande begravd" o "Backup plan" med trevligt sällskap..
Kommer nog ha svårt att somna som vanligt men den smällen får jag ta imon då jag sov lite för länge idag, som vanligt:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0