Duktig idag..

Idag var det underbart att bara ligga kvar till jag vaknade...
Så skönt att slippa väckarklockan en dag ;)
Gjorde inte jätte mkt direkt på morgonen, men sen satte jag lite fart o städade undan här hemma, iaf det värsta efter byggarbetarna, de är ju inte riktigt klara så tar den ordentliga städningen efter tisdag..
Sprang ner i tvättstugan o tvättade lite...
Hann även med några telefonsamtal..
Sen vart det middag o duscha o göra mig fräsch för att sen åka iväg o hyra film, handla o panta burkar...
Så nu är kvällen räddad med film..
Hyrde "Beck- levande begravd", "Backup plan" o "When in Rome"..
Får se vilken av dem de blir ikväll, inte Beck iaf för den ska jag kika på imon när jag har sällskap, vågar inte se den själv ;)
Ska även lyxa till det med Kycklingwok a'la Jenny ikväll, ska bli riktigt mumma :D:D
Funderar på om jag ska kolla på "Kung Fu Panda som går nu vid 18, gillar den filmen :)

Önskar alla en riktigt trevlig kväll nu iaf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0