Just idag mår jag bra :)

Ja jisses...
Har haft en hyfsad dag på jobbet, trots att jag fick 2 timma övertid, känns som om jag börjar bli van vid det nu ;)
Hem o duscha o viader ut i skogen till Anders o Sofie o har ätit en riktigt smarrig tacogratäng, herrejisse vad god den var, kvällen avslutades med cheesecake o "Byggfällan"
Har nu äntligen lyckats få ordning på mitt julpynt, iaf i vardagsrummet...
Blev inte riktigt som jag tänkt mig i sovrummet då jag nu sen de nya fönsterna kommit dit inte får plats med mian krukor jag hade där innan :(
Det suger verkligen..

Snart är lilla Malin här o då ska vi bums i säng så vi orkar upp imonbitti o jobba innan vi kurar ner oss i soffan o myser över att det är helg :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0