Lördag...

Nu är min semester slut, nu är det bara en vanlig helg..
Men det känns helt okej, ska bli skönt att börja jobba igen o komma in i lite rutiner...
Min semester har verkligen varit hur underbar som helst, har hunnit med så mkt o få se o göra så mkt som jag kan lägga i upplevelse bagaget=)
Gårdagen var verkligen en kanonavslutning på semestern!

Idag blir det lugnt på dan o ikväll kommer några kompisar o ska dricka öl, ska bli mkt trevligt då jag inte träffat dom på så länge nu!

Sen måste jag ta tag i en sak oxå, känns lite småjobbigt o ovisst, behöver säkert inte oroa mig egentligen men vill ändå kolla av läget helt enkelt!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0