ÄNTLIGEN!

Men priset blev att komma hem till en lägenhet på 14 grader, snacka om istid ;)
Men nu är fönsterna äntligen bytta, de tätar dom imon så det drar undebrart från de nu :S

Igår så somnade jag ganska fort, kollade på "Hem till gården" sen slockande jag i soffan kl 19.30...
Vaknade 20.30 o gick in o la mig...
Sen har jag sovit som en gris hela natten. helt underbart...

Idag har det varit en lugn dag på jobbet, dock var volvon på service så fick lasta om hela bilen när jag kom tillbaka men det gick bra...
Det har varit strålande sol o svinkallt ute idag, runt -12 men det har varit så friskt o underbart :)

A, just det, var med om nått ashäftigt i söndags men det behåller jag för mig själv, men det var verkligen outstanding, trodde aldirg jag skulle få va med om det men är glad att jag lyckades :D

Snart dags för träning, för första gången på vad blir det 6 veckor typ, snacka om att ha blivit ett ännu mer fetto o soffpotatis än jag redan är, slut på det nu...
Är så glad för några av mina kompisar som gått ner i vikt o nu vill jag med vända lite på min vikt...
Bit ihop o ge järnet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0