En finfin helg är nu nästan över...

Ja nu har jag landat hemma igen efter diverse äventyr i helgen..
Igår blev det pizza o smält toblerone doppade jordgubbar o hallon med Jenny o Ida..
Var så mumsigt gott vill jag lova :)
Vi hade en jätte trevlig lugn o skön kväll tillsammans med mkt skratt, underbart :D
Idag käkade Ida o jag frukost då Jenny smet tidigt som fasen imorse..
Sen bar det iväg till Anders o Sofie för en fin eftermiddag, deras lille son var det full fart på som vanligt ;)
Åt gott o pratade skit...
Så den här helgen sammanfattas som lugn o skön o perfekt ;)
Nu kryper jag ner i soffan o kollar in "Ensam mamma söker" o "Beck" innan jag ska hoppa i säng o sova sött :)

Vill ha sommar nu, det är kallt o blött ute :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0