Lördag o väldigt utvilad:)

Vad skönt det var att få sova ut idag, som jag längtat efter denna dagen ;)
Klockan vad sent när jag väl kom i säng, fastnade vid datorn en bra stund...
Men det gjorde ju inget för jag behöver inte gå upp tidigt imon, hehe...
Idag ska jag fixa lite hemma, tvätta o städa lite, det är väldigt välbehövligt kan jag tala om ;)
Ikväll bär det iväg ut i skogen, ska äta tacos o mysa med Pär, Sara, Susanne, o Kalle...
Det kommer nog bli jätte bra, jag ska köra för jag får ju inte ens ta en öl nu när jag går på pencillin men det gör inget, fick så jag klarade mig förra helgen ;)

Bjuder på en bild från kryssningen nu när jag äntligen fått över dom på datorn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0