Orolig natt...

Ja shit, gårdagen var så jäkla rolig, vilka tokiga kompisar jag har att göra med...
Var länge sen jag skrattade så tårarna rann o o jag fick kramp i magen, ni är underbara :)
Fastnade i telefonen ett bra tag inatt sen så hon var över 4 när jag väl la mig till ro o somnade..
Sen gick det bara utför, herrejisses vad jag drömt konstigt, vaknade första gången vid 5 orolig till tusen, nästa gång var hon 6.45 o jag fick för mig att jag försovit o sprang upp o klädde på mig, tittade sen en gång till på klockan o kom på att jag inte alls skulle jobba dag denna veckan så det var bara att klä av mig o krypa ner igen...
Får såna ryck ibland :S det är skitjobbigt rent ut sagt, varför kan jag inte bara va normal...

Men jag tror att det har indirekt med vad det är för dag idag...
Ikväll kl 21.45 är det 4 år sen jag krockade...
Har tjatat om det så många ggr jag vet, men jag är så glad att jag överlevde, är så glad över allt jag har, vänner, familj osv...
Tack för att det gick så bra som det gjorde!
Jag fick en andra chans o den tänker jag ta vara på :)

Bilden som va i tidningen dan efter...



En bild från midsommar iår, glad i hågen i goda vänners sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0