Suck..

Jag vill INTE ha mer snö nu!
Det var slirigt nog igår o det ska tydligen komma in ännu mer inatt, har snöat massor hela dagen idag...
Det är dessutom bara blaskigt ute, SKITVÄDER!
Det får gärna snöa men då kan det ju ligga kvar istället!

Har som vanligt inte gjort så mkt idag, trött, hängig o allmänt off..
Var o handlade lite innan o bokat tvätt tid..
Så imon ska jag tvätta o då SKA jag ta mig i kragen o dra iväg o träna oxå..
Har sagt det så länge nu men itne kommit iväg, jag vet..
Men orken o lusten finns ju inte, tror dock att kommer jag bara dit så ordnar det sig nog..


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Jag är hemma och är sjuk och det är jag jävligt glad för i natt! Kör jävligt försiktigt!!!

Kram

2010-11-23 @ 22:52:36
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0