Fortsätter i fixandets tecken...

Hade beställt väckning till kl 9 idag, flög upp när telefonen ringde, blev så rädd haha...
Så blev det lite frukost samtidigt som jag pratade med mamma...
Ner med tvätten o iväg o träna, (jag vet att jag sagt 2 träningsfria dagar men jag kunde inte låta bli, det kliade i hela kroppen på mig)...
Efter det så åkte jag direkt till Blomsterlandet o köpte Ljung till min balkonglåda...
Ska planteras nu efter lunch/ fikan med lillebror som har vägen förbi o så får jag mina efterlängtade 2 flak öl hihi;)
Tror det kommer bli kanonfint därute när jag höstat in den=)
Ska ta kort så ni får se...
Efter även denna effektiva dag så drar jag mig ut i skogen till Anders o Sofie på grillmys, ser fram emot detta, var länge sen vi sågs nu!
Ha en underbar söndag alla vänner o alla jag inte känner som kanske oxå läser detta=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0