Färdigjobbad för idag :)

Gårdagskvällen blev jättelyckad :)
Festis blev rejält överraskad när vi stövlade in 3 stycken istället för bara jag :D
Blev massa god mat o en fruktsmoothie till efterrätt...
Vi kollade på film till klockan blev 2.30 innan vi stöp i säng...
Vaknade vid 10 tiden idag o käkade mysfrukost tillsammans o kollade på "I rymden finns inga känslor" innan jag åkte o handlade sen var det dags för jobbet ett par timmar...

Har gått finemang ikväll så nu är det bara 4 dagar kvar innan det är helg igen... GÖTT!

Pratade med "Fantomen" en bra stund ikväll då han oxå jobbar...
Jag blir så jävla frusterad, jag kan bara inte släppa honom, så himla frustrerande är det..
Han säger en sak o gör en annan, det gör ju saken så mkt enklare för mig, not!
Men som jag sa till min fina vän som känt mig länge, länge ikväll att jag väntar inte på honom, men letar heller inte efter nån annan utan jag mest bara är...
Sur o tvär kom jag hem innan, skrev ett rakt o ärligt mail till honom där jag förklarade att jag tycker han är så jäkla fin...
Såg sen att han svarat o satt här med ont i magen o ville inte läsa svaret, rädd för vad det kunde stå, bannade mig själv o min rättframhet duktigt där ett tag ;)
Läste till slut iaf o blev varm o glad, fick höra en sak som gjorde mig lite lugnare o varmare inombords...
Vi får väl se hur det går när jag flyttat upp, blir det inte han så hittar jag säkert min prins så småningom ändå :D

Nu ligger jag här o lyssnar på massa bra musik bla, soundtracket till "Beauty and the beast" som är lite mig o "Fantomen" lite internt så haha...

Även den här är grym:




Lyssna o njut lite av min sentimentala musiksmak denna söndagkväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0