Härliga sol o värme :)

Hur härligt har det inte varit nu i två dagar, helt underbart ju :)
O varmt har det ju varit, har gått i t-shirt nu på eftermiddagen både igår o idag, sommarfeeling på det :D
Dagen idag har gått bra, inte farligt mkt att göra men ändå lite övertid, men skönt att slippa stressen iaf :)

Jag funderar fortfarande på hur det kan ha gått så här fort o smidigt allting..
Undrar om jag kommer ramla o bryta benet nu som straff för att det helt enkelt gått för bra :S
Men det hoppas jag så klart inte, det kanske bara helt enkelt var min tur nu att ha massa flyt ;)

Kom hem idag o hade en klump i magen, kan inte sätta fingret på vad det är men den har släppt lite nu tack o lov iaf..
Hoppas på att somna tidigt idag då jag imorse knapp kunde hålla ögonen uppe när det var dags att stiga upp, på väg till toan så trillade de ner 3 ggr o det är minsann ingen lång väg från sovrummet till toa..
Så det får inte bli för sent ikväll, sista jobbdagen imon ju o det känns toppen :)
Sen bär det av till Mormor o Morfar imon kväll för att sen åka därifrån till Holland på torsdag..
Kommer nog bli en toppen helg hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0