Helg o massa bus på gång!

Ber så mkt om ursäkt för dåligt uppdaterande denna veckan...
Men det har varit mkt jobbande o har varit helt slut på kvällarna..

Nu sitter jag iaf i soffan med de fina Lisa o Rebecka o myser, vi har ätit tacos o imon bär det av till Ullared tidigt som tusan..
Hoppas det inte är för mkt folk o att damerna inte vill va där heeela dagen, då dör jag ;)

Annars mår jag väldigt bra, sa upp mig idag så nu känns allt väldigt verkligt..
Ska börja plocka ner min lägenhet nästa helg när jag är hel ledig, det går så jävla fort nu tiden så det lär väl bara säga pang till det är dags :)
Jag längtar verkligen bort härifrån...
MEN, igår när jag satt uppflugen på en pall i solen o väntade på gods skulle komma in så åkte en kollega förbi, en av gubbarna som snart går i pension..
Det gick en liten stund sen ringde han, frågade om det var min sista dag imon (idag) svarade att jag jobbar en månad till innan jag slutar...
Bra sa han, du får ju inte försvinna bara sådär utan att säga hejdå..
Då blev jag bara helt tårögd o insåg hur jobbigt det kommer va sista dagen när jag bjuder på smörgåstårta..
Jag kommer böla som en gris, om inte när jag kramar alla hejdå så när jag kommer hem sen..
Uscha, men det är helt klart dags för en förändring o jag ångrar mig verkligen inte, jag kommer nog träffa många nya kollegor där uppe men visst har man en viss relation till alla här..
Det är roligt att få höra att alla tycker det är tråkigt att jag slutar, då har jag iaf gjort ett bra intryck :D

Nu sängen, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0