Home sweet home <3

Idag var det upp tidigt o bege sig iväg hemåt...
Vi åkte vid 7 imorse o allt flöt fint, nästan ingen trafik alls i Tyskland tack o lov..
Kom fram till Puttgarden o sprang in en snabbrunda på Bordershop när vi ändå var i närheten, köpte 2 flak öl o en flaska "Små blå" lakritsshot, mumma!

Sen på båten o äta lite innan sista biten i Danmark o över bron mot Kävlinge, lasta om mina saker o sen vidare hem, trillade in här hemma kl 18, lagom sliten..
Så det blev lite mat o sen har jag bara degat...
Plockade ur min bil iom att jag ska lämna in den imon så de kan fixa det sista som gör att ABS o EPS lampan lyser o släcka den där tvåan o fixa rosten som kommit (nånstans som jag inte ser)...

Är så jäkla trött nu så tänker hoppa in i duschen nu o sen dyka i säng..
En lång dag är snart över o en härlig helg med sol o värme o familj till enda...
Nu ser vi framåt mot en vecka med jobb o sen en ny helg med nya upptåg :)

Har räknat ut att jag jobbar 5 veckor o två dagar till i Värnamo, sen blir det Göteborg för min del o en sommar med förhoppningsvis massa nya o roliga äventyr där :)

Natti natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0