Ullared :)

Idag var det upp o hoppa tidigt, 5.40 o iväg strax efter 6 mot Ge-Kås...
Var nästan inget folk alls så det var hur gott som helst..
Men det rann på fort o när jag var klar vid 10 så strömmade det in folk, var glad att jag var färdig då iaf ;)
Jag som är lite allergisk mot stora folksamlingar o får smått panik då ;)

De andra töserna kom ut vid 11 tiden o vi åt lite o tog en vända på "Sko-Boo" innan vi vände hemåt...
Hittade massa kul, ett  par skitfina sandaler o en klänning o massa coola linnen, så är nöjd med dagen..

Vi kom hem o jag var såå trött, så vi slängde oss i soffan, fåtöljen o sängen o sov en stund, skulle det va iaf men jag vaknade 3 timmar senare, ups, jaja, behövde väl det då ;)
Skönt var det men nu är vi lite sega här, hoppas vi piggnar till lite till kvällen då vi ska ut o svira :)

Ha en skön lördag o valborg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0