Varmt o gott i Holland!

Hej hej halla :)
Ja nu saknas prickarna over bokstaverna igen, ni far forsoka ha overseende med det ;)
Resan gick bra igar, vi tog oss hit pa 8.5 timmar inklusive baten.. Sa det gick valdigt bra...
Anda nackdelen var val att de sista 40 milen var det hett som fasen i bilen, da hade AC:n gatt sonder i min morbrors bil.. Men det gick med TD oxa haha...

Var ganska sletna igar sa det blev sangen tidigt..
Gick upp 9 imorse o at frukost ute pa takterrassen i solen, det ar 30 grader ute nu i skuggan, helt sjukt vilken skillnad mot vad jag var van vid sen hemma i veckan da hade vi val 22 tror jag nan em...
Vill inte aka hem om det ar under 20 grader hemma hehe...

Ikvall ska vi grilla lite o mysa tillsammans, kommer nog bli en toppen kvall tror jag..
Synd bara att de har dagarna kommer ga sa fort, snart ar det dags for hemfrd o jobb igen..
Bast att passa pa o njuta sa lange det varar ;)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0