Hej gott folk :)

Ja jag vet att jag varit urkass på att blogga, riktigt värdelös kan man säga...
Men nu har jag äntligen skaffat mig en ordentlig lur så jag kan blogga från den när jag vill så nu hoppas jag det kommer bli ordning o reda ;)

Mitt liv i korthet de senaste månaderna har bestått av jobba, äta, sova o lite bus vid sidan om..
Har hunnit med några trippar hem till Småland o träffat nära o kära :)

Igår var vi på Bambu på dagen o käkade mongolisk buffe, hur gott är det bara inte?? HUr gott som helst, gick därifrån o kunde knäcka extra som julgris kändes det som, puh...

Sen bar det hemåt Götet igen o till fina Carin o Mattias på glöggmys :)
Det blev en toppen kväll o även planer för nyår bestämdes, så det ska firas här är det tänkt, vi blir nog en 8-10 st o det är lite lagom :)

Idag fick jag sms där jag tillfrågades att köra till Sthlm ikväll o lossa o sen nana för att lasta upp o brumma hemåt imon igen... Visst varför inte tänkte jag, skulle kört byte ikväll egentligen men en tripp till storstan är både roligare o ger mer pengar :D

Nu blir det snart pizza time innan en sväng till netonnet för att köpa laddare så jag kan ladda den i bilen o även ett skärmskydd som är bra för repor o dylikt, iaf när man heter Jessica o är väldigt klumpig haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0