Onsdag o ledig :)

Vet ni vad det tragiska är??
Att jag inte kan uppdatera här med min nya lur, det funkar att skriva rubriken men när jag klickar i den här rutan så får jag inte upp tangentbordet, det SUGER!!

Nåja, ni får nöja er med de här uppdateringarna då...

Har hunnit med en tripp till Sthlm som sagt, sen körde jag byte igår o det krånglade, allt som bara kunde krångla krånglade så det blev ett nätt arbetspass på 12.5 timmar igår :S
Så idag är jag sket slut, känner mig överkörd av en buss typ..
Men skönt att va ledig, JÄTTE SKÖNT!

Fick veta igår när jag kom till jobbet att jag får ledigt juldagen o annandagen, vilket betyder att jag kan åka till mormor o morfar då o hälsa på som jag brukar göra, blev så glad, så blir det bara 2 svängar till västerås den veckan o det är helt okej för mig :)

Nä nu ska jag ut o ta en cigg o sen duscha o pallra mig iväg o handla lite så jag kan göra makaronpudding till middag när Helena slutat jobba :)

Ha en trevligt kväll alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0