Gaaahhh....

Åhhhhh... Har en underbar rolig dag idag, not!!!!
Är trött o sur o tvär o allmänt gaggig :(
Skulle både tränat o fikat med en kompis idag men ställde in båda två, jag orkade helt enkelt inte...
Så jag har legat i soffan o kollat på "Hem till gården" o kollat ifatt mig för denna veckan...
Skulle gjort både det ena o det andra här hemma med, men det sket jag i jävligt ordentligt!
Så nu tänker jag gå o lägga mig så jag vaknar utvilad imon, det har blivit sent nu två kvällar på raken o det sätter sina spår i mig:S
Hur som helst så har nu äntligen förra veckan händerlser ordnat upp sig, TACK O LOV!!!
Så det är lite trisst att va så här grinig när jag egentligen är skitglad att allt löst sig :D

Äsch, nu skiter jag i det här o går o knoppar, imon är det en ny dag med nya möjligheter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0