Home sweet home :)

Nu är jag hemma igen, har haft skitroligt men det är alltid gott att komma hem :)

Åkte tåget på förmiddagen o var uppe vid 12, Krille mötte upp mig o vi åkte o handlade lite o sen hem till honom...
Mangan trillade in på em o vi käkade lite innan det var dags att åka till lokalen o kvällens maskerad..
Hoppade i min fina Sjuksköterske kostym med alla attiraljer o det blev jätte lyckat :)
Även att det var väldigt naket så trivdes jag, många som tyckte jag var skitfin o sånt är roligt att höra :)

Folket kom o det minglades innan det var dags för lite lekar, vårt lag var grymma i början men vi tappade lite på slutet i femkampen så vi kom 3a av 4 lag, men vi hade väldigt roligt på vägen så haha :D

Lite mat o sen var det full fart, det dansades o folk hade väldigt roligt, det blev en jättelyckad fest :)

Klockan blev mkt o det var dags att dra sig hemåt för lite sömn o jag fick precis som jag ville o lyckan var gjord ;)
Däremot tog det en jävla tid att komma hem o det var kallt ute så nu misstänker jag att jag håller på att bli sjuk, har ont i halsen o känner mig snorig så vi får väl se vad det blir av det :(

Idag vaknade vi o tog en promenad för att sen smyga in på en pizzeria o äta lite, var så gott med mat :)
Sen var det dags att ta spårvagnen ner till stationen igen för att ta tåget hem till Småland igen :D

Sammanfattar helgen med att säga att det var jättelyckat på alla vis, många hade verkligen ansträngt sig med utklädningarna o sånt är alltid roligt :)

Bjuder på en bild från gårdagen :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

ååååh.. sexy ;)

2011-01-30 @ 20:30:21
URL: http://www.mondoblog.se/Caamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0