En helg som gräsänka ;)

Ja nu är det helg igen, den här veckan har flugit fram, har varit smäck i princip varenda dag :)
Vädret har varit underbart så har jag jobbat i linne o fått en ännu värre bränna än tidigare, måste verkligen pallra mig ut i solen så jag kan bli brun HELA jag ;)

Igår körde jag Helena till stationen då hon ska ha en helhelg i Stockholm så jag är ensam hemma..
När jag kom hem sen så kurade jag ner mig i soffan o käkade chips o kollade på "She´s the man" sen var jag så trött så jag gick o la mig vid 23 tiden...
Vaknade upp utvilad idag o har nu städat av lite o tänkte gått o tränat med tji fick jag, det var ju visst stängt :( sommartider som gäller några veckor framöver så nu vet jag inte vad jag ska göra...
Vill ut iaf, så kanske ska pallra mig ut i solen lite, så tråkigt själv bara :(
Nåja, det löser sig nog..

Ikväll ska jag till Krille o kolla på film o käka lite, ska bli trevligt :)
Ska faktiskt ha en lugn vit helg, det behövs *asg* har varit lite väl mkt av det goda sen jag kom hit haha...

Imon blir det ju då en dejt :D Yeay!
Eller ja jo en dejt kan man nog kalla det, vi ska ta en fika till o börja med o sen ska vi åka Göteborgshjulet, han var inte så sugen på det med sa att vi visst kunde göra det om jag ville, men han skulle aldrig erkänna det för nån hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0