Hemma igen <3

Så har jag landat hemma efter en hektisk men underbar helg :)
I torsdags bar det iväg till Värnamo, träffade Thybert först, sen bar det iväg till Robban o Jossan för att avsluta kvällen hos Festis, hur trevligt som helst :)

Upp kl 7 o lämna in bilen på service, sen kollade vi på film till den var klar, hämta bilen o sen vidare till Daniel o Sara för en snabbvisit där...
Till Sandra o klippa mig lite, bästaste finaste Sandra, tack så jätte mkt, blev så nöjd :D

På kvällen var det dags att ut o käka med flickorna från Lammhult, var riktigt kul, ni är udnerbara :)

På lördagen åkte jag mot Anders o Sofie, fick mig världens chock, de skulle gifta sig :D
De var såå fina o det var en udnerbar dag med både bröllop o dop, lilla fina Wiggo var så underbart söt med :)

Hem till pappa o grilla lite, ha en myspys kväll med familjen :)

Söndagen efter frukost var det dags att packa ihop mig i bilen igen, mot Kävlinge o mormor o morfar o mamsen o syster yster...
Har haft en kanon trevlig tid där nere.. Klarade av Kiviks marknad igår o det var lagom med folk o kanon väder, dock regnade det lagom till vi skulle hem men då gjorde det ju inget ;)

Men nu har jag kommit hem igen, packat upp o ätit tacos :)
Min fina sambo hade även köpt en klocka till mig, en jetset klocka, orange :D
Tack så mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0