Så jävla rubbad!!!!!

Så kan man väl beskriva mig just nu!
Så totalt jävla hopplös så det är otroligt, förstår inte vad det är för fel på mig egentligen...
Det svänger fort, ena dagen si, andra dagen så...
Så igår i ett svagt ögonblick så gjorde jag nått jag verkligen ville o var sugen på...
Vilket var super trevligt o även om det gjorde ont så var det välbehövligt, än en gång :S

Så nu sitter jag här o vet varken ut eller in, IGEN!
Är så sjukt trött på mig själv, så det finns inte ord!!!

Har varit o tränat lite nu o rensat huvudet lite o det var så skönt :)
Ska bli gott att komma hem lite några dagar nu, träffa alla mysisar där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0