Sovmorgon :)

Shit vilka dagar jag har haft nu torsdag fredag...
Är så glad att det är helg nu o att jag fick sovmorgon idag :D

I torsdags var jag nere i Skåne o snurrade, hämtade en bil som skulle upp o fick lasta o lossa på vägen så var itne klar förrän kl 19...
Hem o käkade lite då jag får ett telefonsamtal vid 20.15 där de undrar om jag kan börja kl 5, ja jo visst det kan jag väl göra...
Trodde i mitt stilla lilla sinne att jag kanske skulle få gå hem kl 14-15 då när jag gjort mina timmar, men icke kl 14 skickar de ut mig att lasta sprit så jag var klar kl 17.30...
Då hade jag hunnit med ett frispel innan på gården då det krånglade när jag itne fick av dollyn så med gråten i halsen ringer jag kontoret o ber nån hjälpa mig...
Dagens ros går till Freddan som fixade allting till o med flakade av o på åt mig näår jag stod där o snyftade o var helt trött o förstörd :P

Men jag fick min upprättelse sen när jag kom in, det kändes skönt!!

Hem o duscha sen, vänta på Krille o så åkte vi hem till Freddan o grillade o tog några öl, var väldigt trevligt, dock var jag ju helt sketslut efter att ha jobbat 2 såna dagar men jag har sovit såååå gott inatt, underbart!!

Nu ligger jag i soffan o lyssnar på Björn som snarkar o Helena sover oxå fortfarande...
Ska ta o äta lite frukost snart tänkte jag o sen bara ta det lugnt...

I eftermiddag ska vi äta på Pasta Haus o sen gå o bowla ett gäng från jobbet, det ska bli så roligt :)
Ha en trevlig lördag alla glada därute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0