Undebart rolig helg :)

Det blev en hel lyckad dag o kväll igår, trots att jag blev lite överförfriskad lite för fort, shotsen var väldigt billiga på bowlingen så det blev en del :S
Bowlingen i sig gick väl sådär, men vi hade roligt, trots att det var som en bastu där nere, hua!

När vi bowlat klart gick vi vidare till en pub som jag tror hette "Flying dutchman" o det var på vägen dit jag surade ihop totalt, var så grinig o alldeles för full :S
Men efter massa vatten o lite mat så piggande jag till som tur var :)
Vi gick till "Palace" men där var vi inte särskilt länge innan vi drog vidare till "Adas" istället, Karin o jag hade ju sett fram emot att drick Mojitos, men tji fick vi för myntan var slut så vi fick nån annan god drink, som vi sveote ett gäng o vi hade så roligt, dansade o hade oss :)

När vi stod i baren o tjötade kom det fram en kille till mig så vi började prata lite o han var jätte trevlig, så vi bytte nr o ska nog ses nästa söndag :)
Alltid kul att lära känna nytt folk :)

Idag var det slitet värre vill jag lova men vi pallrade oss upp o duschade o sen stack vi till Liseberg med Freddan o hans dotter, Krille, Helena o Angelina...
Det var en hel eftermiddag där som var jätte trevlig, det var lite väl varmt bara ca 27 grader :S
Åkte den nya "Atmosfear" o den var riktigt läbbig, skrek som fasen på vägen ner men det var ju så långt ner så luften tog slut o sen var det mest jobbigt, kändes som om magen skulle hoppa ur munnen på mig, hisnade som bara den ;)
Avslutade med att åka flumriden med Ola som var uppe från Värnamo o skulle kolla på "Big Four" senare...
Haha han duckade ju så det var jag som fick allt vatten på mig o jag blev dyngsur  men vi skulle ju hem sen så vad gjorde det ;)

Vi ska dit en annan dag utan barn o åka allt vi vill o det ser jag fram emot, har inte varit där på flera år förrän nu :P

Nu ska vi kika på "Vänner" innan det är dags att sova..

Suss gott alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0