Ännu en bra dag avverkad :)

Livet leker i massor just nu, jobbet flyter på hur bra som helst o jag verkar klara mig bra i andras ögon även om jag kanske är lite hård mot mig själv i min kamp att klara mig själv...
Det där med höga krav på sig själv kan sluta i ett krig med sig själv ;)
Men jag är inte stoltare än att jag ber om hjälp om jag behöver MEN, jag ska ha provat tillräckligt själv först ;)

Kom hem i tid idag o damp ner i soffan o kollade på "Hem till gården" o sen tror jag allt jag somnade lite till fina kombon ringde o jag flög upp o svarade...

Lyssnar nu på musik nyduschad i morgonrocken, dansade runt innan här hemma o njöt av mitt liv, det är så mkt som faller på plats inom mig nu sen jag flyttat, jag känner att jag lever på riktigt igen, jag får massa nya utmaningar som jag blir barnsligt stolt o glad när jag klarar:D

Men nu ska jag fortsätta njuta o ta disken tror jag (trots att Helena lovade att göra det imon) Har ju inget annat för mig så ;)
Sen blir det sängen :)
Hoppas på att få köra till Halmstad imon som de ev sa att jag skulle ;)

Ah just det, hade ett så mysigt, trevligt, roligt samtal med en av mina bästa o finaste killkompisar idag..

Det finns bara en av dig, jag är så glad att jag har dig!
Du finns där alltid, alltid o gör mig så fnittrig!
TACK fina du för att du vill va min vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0