Helg :)

Så var denna vecka avklarad :)
Avslutar jobbveckan med kanonfint väder nu med, så skönt!

Har varit lite kass uppdatering denna veckan jag vet, men jag har varit så trött så jag har inte orkat...
Men allt har gått bra, har kört själv 2½ dag o jag förvånar mig själv, hittar faktiskt hyfsat bra med lite hjälp såklart :P
Det kommer bli bra detta, nu börjar jag bli lite varm i kläderna, men känner att jag är helt slut ikväll...
Det snurrar i kropp o huvud som en karusell, gott att va ledig lite nu så jag får smälta allt nytt :)

Igår var det en väldigt lång dag, 7-19, fick stå o vänta 3 timmar på att få lasta sprit innan det var färdigt så vi kunde börja, tack o lov hade jag med mig en kollega o slapp köra själv men det tog en timma iaf när vi väl börjat..
Det bästa var dock när Helena ringde precis när jag var färdig o frågade om jag var hungrig, självklart var jag det, bra svarar hon för jag ska bjuda dig på pizza :P MUMS vad gott det var :) Fina älskade du <3 TACK!

Ikväll blir det lugna gatan, ska äta lite snart o sen bara slappa..
Imon vet i tusan vad det blir på dan men på kvällen ska vi käka chipslåda o bara umgås jag, Krille o Helena..
Myspys värre :)

Nä nu ska jag duscha, känner att jag behöver det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0