Helt slutkörd men störtnöjd :)

Vilken dag jag haft, kunde ju inte sova inatt, vaknade flera ggr, drömt konstigt, varit skitvarmt osv...
Troligtvis ganska jättenervös pga av dagens första dag på jobbet..
Men allt har gått kanon, jag fick va med Helena idag o jag har kört hela dagen :)
Har fått lära mig hämta flak på tåget, flaka på, flaka av, hitta lite grann...
Det kommer gå galant det här när jag väl kommer in i det :)
Lär mig väldigt fort med märkte jag o det kommenterade Helena oxå, har fått massa beröm idag, så roligt :)
Så jag hoppas det går lika bra resten av veckan nu o att jag får åka med henne imon o på torsdag, för på fredag ska de lura iväg mig själv till Skåne...
Ojoj, hur ska det gå ;)
Men tar med mig GPSen så får vi hoppas det blir bra, Fantomen hade visst varit på det stället jag skulle till så det var bara att ringa honom sa han, tack o lov...
Dags för första utmaningen på egen hand :P

Sen att jag hade fått ett übergulligt sms när jag vaknade en av gångerna inatt gjorde mig inte mindre glad direkt!
Du är bara så söt när du sätter den sidan till :)
Längtar efter dig, söndag, söndag, söndag ;)

Dagen har dock satt sina spår, det snurrar i huvudet på mig av allt nytt o tröttheten efter alldeles för lite sömn börjar ta ut sin rätt nu så det blir sängen alldeles strax, ladda om inför morgondagen :D

Natti natt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0