Hiiiiyaaaa...

Japp... Idag har det vart en bra dag på jobbet fram till lunch, sen blev det stressigt som fasen men det ordnade sig trots omvägar pga farligt gods o dylikt ;)
Solen o värmen är ju här, yeeay!!
Dock lite varmt att jobba i men för alla som är lediga o kan ligga o sola o bada kan jag tänka mig att det känns kanon...

Var på riktigt dåligt humör när jag slutade o funderade på om jag skulle gå o träna eller inte, men bestämde mig för att göra det trots allt o nu känns det mkt bättre...
Var dock väldigt trögstartat idag MEN; jag var där o jag körde så hårt jag orkade så jag klappar mig lite på axeln iaf!

Nu är det bara 2 dagar kvar sen är det heeelg :)
På lördag ska vi ut o härja lite några från jobbet, ska käka o sen bowla för att därefter gå ut o svänga våra lurviga o troligtvis bli ganska onyktra oxå :D

Nu lite mat, gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0