Lördag o toknöjd :)

Ja nu så var det helg, dock korthelg för mig då jag får äran att börja kl 4.30 imon o dra till Örebro o lossa bröd o sen byta flak o trailer o sen hem igen, nåja det blir lättförtjänta pengar iaf ;)

Igår efter jobbet så käkade jag pizza o sen stack jag till Fantomen, hans kusin var med så vi gick till en kvarterskrog o tog några öl, var en väldigt trevlig kväll måste jag säga som slutade kl 4 imorse så jag är lite seg idag...
Kul då att jag gick upp 11.30 idag o ska upp 3.45 imon :S
Suck, pust, stön måste jag säga men jag får ju skylla mig själv så ska väl inte gnälla kanske ;)

Idag har jag även hunnit packa upp det sista o städat lite här hemma, fick även upp gardinerna i vardagsrummet, blev mkt fint :)
Är nöjd med dagen hittills o snart ska vi iväg o käka tacos, det ska bli såå gott kan jag säga :)
Sen blir det skräckfilmskväll med sambon, dock får det ju inte bli för sent så jag får sova några timmar iaf hehe...
Tack o lov ska Krille följa med då jag inte hittar till dit jag ska lasta innan jag åker o i Örebro har jag inte varit på TL så dit hittar jag inte heller men det hade ju gått att ringa nån vid den tiden men kl 5 är inte poppis att väcka nån o fråga tror jag inte haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0