Örnen har landat :)

Så har jag äntligen kommit HEM som det så fint heter ;)
Har haft några trevliga dagar hemma nu innan det var dags att åka hem till Göteborg :)

I Onsdag mådde jag skit, dyngförkyld så det var ju jättekul att åka hem till pappa o äta färskpotatis o sill när jag inte känner vad det smakar :S
klockan 20.30 var jag helt färdig, febern slog ut mig så det var bara att säga godnatt...
Upp tidigt o äta frukost tillsammans innan jag somnade en stund till på soffan...
Gick ner till farfar en sväng o var där några timmar, vi pratade o umgicks o hade jätte trevligt, sen åt vi middag innan jag drog mig mot Lammhult o flickorna som jag skulle ut o äta med...
Vi åkte till Akropolis i Växjö o jag tror maten var god, kände ju tyvärr inte så mkt :(
Hem o blev ilurad 2 mintuu, som jag inte heller kände nått av förutom att det var lite starkt..

Somnade framåt midnatt o sen idag gick Jenny o jag ner till fiket o käkade frukost, massa gott :)
Kändes konstigt att styra genom Värnamo för att åka vidare mot Göteborg, kommer nog ta ett tag innan jag vant mig vid detta...
Men det var inte svårt att hitta hem, tack o lov :)
Vi åkte ner till jobbet för att lämna in lite papper osv o sen körde jag själv hem *jättestolt* Hittade hela vägen hem :)

Nu sitter jag här o har precis lagat mat för första gången i mitt nya kök, det gick väl lite sisådär kanske, inte van vid gasspis så brände sönder min vänstra hand när jag skulle flytta grytan, inte riktigt van vid att HELA grytan blir varm ;)

Men maten smakade toppen så snart ska jag sätta igång o packa upp det mesta i mitt rum, ska bli så skönt när allt är klart...
Vojne, vojne, önskar bara förkylningen vill försvinna illa kvickt oxå!!
Orkar inte med den längre, jag är trött o orkar ingenting, svettas för nada osv, fy tusan!!

Jag håller er uppdaterade om vad som händer nu när jag fått internet igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0