Det förstördes fort!

Mitt härliga humör jag haft hela helgen sopades under mattan idag...
Hade en lugn o skön dag på jobbet, förutom en liten detalj...
Killen som ska köra min bil när jag slutat var med idag, han var jätte trevlig, MEN han tjatade ta mig fasen hela jävla dan, till slut vred jag upp radion bara för att han skulle fatta piken, ojoj, herregud!
Så säger folk att jag pratar mkt, fick ju knappt en syl i vädret, skulle inflika nått men han bara malde så jag gav upp ganska fort...
Tur jag ska sluta snart iaf :S

Har nog trasslat in mig i nått igen oxå, nåja vi får väl se hur det går, det brukar ju visa sig med tiden :)

Idag har Robban hjälpt mig att köra lite skit till tippen, eller ja Erikshjälpen har ett skjul där som jag ställde in mitt soffbord o cd ställ i, så kanske det kan komma till användning för nån annan :)
Lite tomt här hemma nu o det ekar.. Men Snart är hela lägenheten tom så det är väl lika bra jag vänjer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0