Härliga tider :)

Jahapp, nu har det hänt lite sen sist..
Igår var jag inne hos syster o hade en väldigt härlig eftermiddag med henne o barnen :)
Var länge sen vi sågs nu så det var väldigt kul :)
Hade köpt lite söta kläder till Wilda o vi fikade o pratade massa..

Sen ringde det på dörren, då var det byggarbetarna som ville att jag skulle flytta min bil..
De höll på att sätta stolpar så den var i vägen..
Flyttar bilen o upptäcker att den blivit duktigt repad på vänster framskärm o förar dörr :(
Så fick ringa o  prata med försäkringsbolaget igår när jag kom hem o idag har jag varit o polisanmält det..
Så tråkigt så det finns inte, har sån otur med den här bilen, morr!!

Natten gick bra iaf o nu är det bara 2 nätter kvar sen tar jag riktig långhelg :)
Ser fram emot kryssning i helgen hur mkt som helst, hoppas vädret håller i sig med så vi kan sola o ha det gott!

Nu ska jag iväg o spela minigolf med Jocke o Andreas innan det är dags att äta o åka o jobba;)

Njut i solen vänner, det tänker jag göra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0