Lite illamående har ingen dött av ;)

Gårdagens fest blev väldigt lyckad, det var lugnt o städat men ändå full rulle :)
Blev lite tårögd bara när några av grabbarna kramade om mig hårt o sa att de kommer sakna mig, mina macho killkompisar som är de bästa som finns har även en softis sida ;)
Underbara ni!!!

Fick inte så mkt gjort igår som jag hade velat men däremot så fick jag det gjort som tar tid, typ rengöra ugnen o kylen ordentligt...
Så det är klart nu, blir bara att torka av lite lätt sen vid flyttstädning :)
Idag finns det massa saker kvar på min to do list men just nu orkar jag faktiskt inte göra nått åt det utan ligger här o degar i soffan en stund till :)
Måste fixa fler kartonger imon med så får bli en runda till Willys o se om jag kan få några banankartonger :)
Inte mkt kvar nu, så härligt!
Längtar som fasen nu ju, hoppas bara jag kommer trivas oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0