Söndagsmys!

Vi hade en kanon rolig kväll igår, snacka om en riktig tjejkväll! :)
Så roligt att träffa dom igen...
Rebecca o Lisa slängde ihop en indisk kycklinggryta med ris o limesås, riktigt yummi!
Sen var det dags att göra oss klara för kvällens utgång, vi hade så sjukt roligt..
Massa kul musik o skratt :D
De flickorna gör mig så glad, tur det bara är en månad kvar till jag åker till dom o firar Lisas 30 års dag!

Idag fixade jag en riktigt fin stor god frukost till oss med nybakta scones, kokta ägg, tekakor, knäckebrod, kaffe, juice, ost, mjukost, skinka, gurka o paprika...
Sånt jag aldrig gör när jag är själv, så det var kul o gott att få lyxa till det lite :)

Nu har dom åkt hemåt o jag ska snart äta rester från igår o sen dra mig till jobbet, ska förbi Ica Matjätten o posta 2 brev o ett paket o väntar fortfarande på mitt andra paket.. Hm.. Det borde komma nu...
Nya kläder :)

Älskar klänningen o skorna jag köpte i Ullared igår, hade de på mig igår o det var bara så snyggt, kände mig så otroligt snygg igår, kul att känna den känslan, även jag kan va kvinnlig ibland moahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0