Grattis till mig :)

Jag har fått ett nytt jobb :D:D
En PROVANSTÄLLNING!!!

Det känns så himla bra, hoppas bara att jag kommer trivas där nu, håll tummarna för mig :)

Just nu ligger jag hemma o kollar på Biggest Loser, hade smidigt lass hem idag så nu ligger jag o väntar på att klockan ska bli 22 så jag kan åka tillbaka till jobbet o lossa det som finns på klockan 23 sen tar jag helg, tror jag..
Man vet ju aldrig vad som händer..

Igår hade jag en fucked up dag på jobbet, allt kråndlade, det vällte o hej o hå men idag har det kompenserats som tur väl är..

Längtar till på lördag, då ska jag o Helena ut o shoppa lite o sen äta gott på Adas då vi har fridag, mums :D
På kvällen blir det fest här o ska fira oss med trevliga vänner :)

Ha det toppen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0