Knasig kväll..

Igår var det en riktigt rolig dag/kväll men den slutade väldigt konstigt...hu..

Jag o Helena stack ner till Backaplan för att shoppa lite o det gjorde fröken Gustafsson med råge ;)
7 trosor, asläckra :B, 3 bh:ar, för att jag förtjänade det ;), örhängen, halsband, mascara o strumpor..
Tror det var det hela men det blev massa påsar o det var skoj att packa upp..
Har ingen aning om vad kalaset kostade, men runt 15-1600 tror jag o jag struntade i att kolla prislappar för jag tyckte jag förtjänade det här :D

Sen var vi o åt Adas ett gäng, plankstek, mmm det var såå gott..
Hem o göra oss iordning till kvällens kalas, det var riktigt roligt, lagom mkt folk o lagom berusningsgrad, en kanonkväll helt enkelt...
Den slutade ute på stan nånstans, kommer inte ihåg vad stället hette o väl där träffade jag en kär vän till mig, som var vääääldigt full..
Har aldrig sett honom sån innan, ojojoj..
Det slutade med att jag fick världens kärleksförklaring, han grät o sa att jag var den enda för honom o att han älskade mig över allt annat, han vill ha mig som flickvän, jag är så underbar osv osv..

Hur gulligt det än var o hur smickrad jag kände mig så spelar det ingen roll när jag inte känner likadant, ja jisses, det blev ett knasigt slut på kvällen...

Idag har det inte blivit många knop gjorda, käkade pizza innan o sen har jag bara legat i soffan fram till det var dags att tvätta nu ikväll...

Hoppas allat ni andra haft en underbar helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0