Snuskig, svettig o äcklig...

Så kan man sammanfatta hur jag känner mig nu efter denna dödens dag på jobbet....
Massa vänte tid, massa jobbiga o krångliga lossningar o lastningar resulterade i ingen lunch o hemgång kl 16.30 helt slut...
Trodde aldrig den här dagen skulle ta slut o att jag skulle hinna allt men det gjorde jag, med lite hjälp på slutet...
Lastade 246 lösa däck det sista jag gjorde o fick hjälp av David=)
Men himlen öppnade sig precis innan jag kom till Continental så jag var dyngsur redan innan jag börjat lasta däcken...
Sen vart jag genomsvett o smutsig o hungrig när jag var klar...

Sprang på en kollega på kontoret som tyckte jag skulle unna mig en kebabpizza o en öl ikväll, sagt o gjort, funderade bara en kort stund innan jag bestämde mig...
En kebabpizza o en fanta senare väntar jag bara på att magen ska slå bakut, men det skiter jag i;)
En dusch nu o sen en öl, har tvätt tid sen vid 19, annars tänker jag inte göra många knop mer idag;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0