Uff, proppmätt...

Det blev som väntat en väldigt lyckad dag hos min kära vän=)
Även hennes sambo Anders kom hem tidigt så vi gjorde räkgryta med pasta o det blev såå gott...
Sen blev det lite slapp i soffan o bara va, jag älskar det därute, bara krypa ihop i soffan o mysa o prata=)...
Så nu är jag som rubriken lyder, proppmätt o känner inte alls för att åka o jobba nu...
Hann även med att hämta nya jobbarskor, blev ju varse förra veckan att de gått sönder på undersidan så det läckte in på vänsterfot så den var helt pissevåt efter en dag, inte så mysigt kan jag tala om;)

Nu blir det att göra mackor o sen göra mig klar för jobbet iaf, det är ingen som jobbar åt mig så:S

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0