Fullt upp!

Ja den här helgen har det varit fullt upp, därav inget bloggande...
Jobba som vanligt i fredags, hade Malin med mig o allt gick helt okej så det var skönt...
Vi hade en sjukt rolig em vid ytterbryggan, mina kollegor är ju inte som alla andra barn ;)
Garvade läppen av oss som de säger i Telenor reklamen :P
Hem o duscha o åka iväg o handla hämtmat, kina mat, var riktigt mumma vill jag lova :D
Somnade tidigt, skönt!

Lördagen började med en resa till Ullared o jag var tvärarg på en jävla sitt-o-träng som låg framför mig o körde skit sakta, visst det var lite slirigt men inte så illa som det verkade när han körde så sakta...
Hittade det jag skulle o lite till (som vanligt där)..
Hem o sova lite sen fixa det sista här hemma innan det var dags att åka o hämta några av de som skulle hit på kvällen o festa :)

Det blev en alldeles tokgalen kväll, hade verkligen überroligt hela kvällen, natten o morgonen...
Hör o häpna men jag gick o la mig kl 8.30 imorse, bra i gasen...
Jag o A satt uppe o pratade om alla världsliga problem en bra stund, Malin stämplade ut kl 5 o sov så gott så gott!

Idag gick vi upp kl 13.30, då var jag nog full fortfarande tror jag :S
Lullade omkring här lite till det var dags att lämna Malin på jobbet så hon kunde lifta med en kollega hem...
Hade turligt nog fixat så att en kompis skulle köra oss ;)
Hämtade pizza o sen har jag bara legat o degat...
Varit sjukt sliten idag, men det är ju inte så konstigt o jag har ju bara mig själv att skylla...

Sammanfattningsvis kan jag bara säga att det blev en rolig, underbar o oförglömlig helg :D:D

Nu sjunker jag lite längre ner i soffan o myser till det är dags att somna, gott med sovmorgon imon, I like ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0