Julhelgen...

Ja shit, den här helgen går ju alltid så fort, man äter alltid alldeles för mkt o jag blir så trött...
Men nu är de här två mysiga dagarna över iaf o jag laddar om inför morgondagens besök i skåne hos mormor o morfar...
Hoppas på ett bra väder o inte så mkt blåst typ ;)
Julafton är som vanligt nere hos farfar o hela släkten på pappas sida är med o det är så jätteroligt att träffa alla kusiner o de andra som jag inte träffar så ofta...
Blir ju såklart massa julmat, fika, tomte o paketutdelning o sen lite kycklingsallad för att avsluta med en fika till, puh...
Känner mig som en julgris nu vill jag lova ;)

Åkte som vanligt till kyrkogården till farmors grav o vi fick skotta oss fram till graven, sjukt mkt snö...
Tände ett fint gravljus o la en bukett tulpaner på graven, jätte mysigt!
Älskade farmor <3

Idag blev jag väckt o fick sätta mig till dukat frukostbord, jag fullkomligt älskar det, finns massa gott att välja mellan, mkt mer än här hemma hahaha ;)
Sen somnade jag en stund till i soffan, har varit helt slut...

Ikväll blev det till Jenny för att se gå vidare till den lokala puben..
Nykter då jag ska köra bil tidigt imon men jag hade väldigt trevligt, kul att träffa folk jag aldrig ser annars :)
Nu har jag landat hemma o ska sova några timmar innan det blir dags att gå upp o tuffa neråt skåne till mormor o morfar, sen är minsann allt julfirande över för den här gången:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0