Kallt som tusan o trött som ett as...

Ja herrejisses, natten som gick var som i ett töcken, var så sjukt trött kan jag säga...
Sista biten från Jönköping o hem hänge ögonlocken på trekvart, tur jag hade folk i luren som höll mig vaken iaf:S

Somnade som en gris sen när jag kom hem, men har sovit så oroligt, vaknat flera ggr o varit uppe o sprungit, hua..
Tycker inte om mig själv när jag håller på så, väntar bara på att jag ska vakna o va ute o gå i trapphuset ;)
Tänkte ta tag i mitt liv lite nu o städa lite här hemma, nu är äntligen byggarbetarna klara så nu ska dom städas ut ordenltigt oxå!
Sen blir det middag innan det är dags för jobbet igen ;)
Känns faktiskt skönt att pipa iväg till jobbet o bara va, idag slipper jag dessutom att flytta släpet innan jag åker så behöver inte stressa iväg idag till jobbet, så skönt :D

Jag o Krille i Kiel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0