Holland igen...

NU sitter jag har vid datorn, nydushcad, nyaten o bara njuter av att resan hit ar avklarad...
Vi hade underbara dagar i Slovenien o Osterrike pa vagen...
Hastarna i Lipica var sa fina, hittade ett riktigt busfro som jag ville ta med hem:)
Dagen i Osterrike igar va mkt fin, lagom varm o vi var pa flera olika stallen o tittade i Alperna uppe i bergen, vilken utsikt sager jag bara, vi till o med lekte snobollskrig, i klanning o shorts;)
Men nu, nu antligen ar vi framme hos mamma...
Imon blir det en lugn dag for att imon natt bege oss mot Travemunde kl 3 sa har vi nagra timmars fard innan vi ater ar pa svensk mark igen...
Orkar inte skriva mer nu sa nu blir det balkongen o en kall ol innan sangen!
Simma lugnt, snart ar jag hemma igen o jag saknar er ALLA!!!!

/Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0