Tristess heeeeela dan...

Idag har det varit ännu en lååååångsamt seg dag på jobbet...
Inte ett piss att göra, inte en utkörning, inte en lastning, ingenting...
Bilen är tom, det ekar massa därinne...
Men, jag har iaf städat den, dammsugat o torkat ur den så nu är den så finfin...
Tog även två andra bilar när jag ändå var igång=)
En var såååå äcklig så jag förstår inte hur man kan köra den ens, vistas där inne borde va förbjudet för hälsan..
Men nu är även den hyfsad iaf, hittade en instrument panel o massa mätare under allt damm o det är ju bra;)
Eftermiddagen bestod av skitsnack med kollegor o sen lite lull lull...
Nu ska jag bara städa av här hemma oxå sen duscha o iväg på lite torsdags mys hos Festis...
Tacos o film, då regnet vräker ner blir det ingen minigolf:(
Bara en dag kvar sen äntligen får jag träffa M igen, känns som en HEL evighet sen nu!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0