Vilken dag...

Var dödens död när klockan ringde imorse...
Ville absolut inte stiga upp, men var bara att gilla läget;)
Lämna in bilen 6.45, Andreas kom o hämtade mig o vi åkte till jobbet...
Satt o snackade en stund, hade inget att lossa så jag åkte o tankade för det hade rövhålet som körde i fredags natt missat(semesterviakrie som jag inte tål)
Fyllde på spolarvätska, sen satt jag bara fram till 10, fick en körning till Inges el i stan, kul det hände nått iaf;)
Lunch sen till Landmann o lasta tre poster o sen till Sävsjö med en kollegas släp o lasta 2 ställen...
Så klockan skenade ju iväg till 16 innan jag var tillbaka i stan igen, lämna släpet till Magnus, in på Hedin o få bilnyckel o betala, fick faktiskt lite rabatt på priset så 4200 fick jag betala..
De hade fixat vänster bakdörr oxå, tydligen en vajer som gått av så nu kommer man ut även där;)
Ställde bilen o gjorde papperna o gick bort o hämtade bilen o sen hem...
Pratade lite i telefon o kollade på tv, sen somnade jag visst lite...
Har nu duschat o känner mig fräsch igen, blir nog snart sängen tror jag...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0