Jätte mätt, jätte trött, snorig o ont i halsen:(

Ja usch...
Har haft en supermysig kväll...Grillat kött o haft trevligt sällskap=)
Till efterrätt blev det kladdkaka med jordgubbar o grädde...
Det vart även PRO varning på oss då vi spelade Bingolotto, dock vann vi ju inget tyvärr:(
Så nu är jag återigen sprängmätt o tröttheten slog mig som en klubba innan...
Nu blir det sängen då jag ska upp tidigt imon o jobba....
Har även gått o blivit förkyld tror jag, har jätte ont i halsen o snorar en massa, jävla skit, det har inte jag tid med...
Hoppas det går över till helgen, M kommer ju hit o vi ska på 25 års fest o sen umgås hela helgen, då vill jag ju va frisk o kry=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0