Söndag o lugnt o skönt...

Hade en riktigt mysig kväll med Festis igår, ja hela em ihop med henne från det att jag kom hem var toppen...
Det blev film o popkorn o chips med dipp o cola, en riktigt nyttig kväll med andra ord haha...
Har sovit hyfsat inatt, vaknade nån gång o gick upp men gick o la mig lika fort igen...
Mina brännskador har lagt sig i ansiktet o på armarna men bröstkorgen bränner o svider så det är bara smörja, smörja, smörja som gäller!
Förhoppningsvis slipper jag fjälla iaf, usch det vill jag inte!
Dagens aktiviteter blir nog en promenad med Knut o sen åka ut på landet o träffa Anders o Sofie med lillpojk=)
Hålla mig undan från solen med såklart;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0