Jag ser det snöar...

Idag vaknade jag upp till ett vintervitt lanskap, hua vad vitt det var ute o det har snöat nästan hela dagen...
Lyckades med vinterns första fastkörning idag, kom dock loss med lite gungning men nu vet man att det är vinter;)
Jag har haft ett litet bekymmer sen i söndags o idag stod jag inte ut längre utan ringde för att få en tid hos vårdcentralen, jag klan ju för fan knappt gå nu...
Så jag fick en tid kl 15.30 o rappade på det sista på jobbet så jag skulle hinna...
Kommer dit, betalar 150 kr, väntar en halvminut, blir inkallad, han undersöker mig, konstaterar vad det är, säger att det är bara att vänta ut det för det är ingen idé att skära i det nu..
Skriver ut antibiotika o sen är jag klar...
Jag lovar det tog inte 5 minuter totalt...
Sjukt att de ska kosta så mkt för så lite tid:S
Anyway, åker till apoteket, löser ut tabletterna, får en chock, 255 kr för lite jävla medicin...
Så nu får skiten fan försvinna så jag blir som folk igen o framför allt med det jävla priset :P

Ligger i soffa, gör ingenting, orkar ingenting...
Vill bara sova, förstår inte vad som hänt med mig :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0