Lite nyare, lite fräschare?

Jaha, och så har Jessica fått en ny design här på hennes blogg. Ser ni inte den tryck F5. Hon frågade mig, Jenny (BarbroJennySofie.blogg.se) om jag ville hjälpa hanne med den och självklart ville jag det :) Jag hoppas att ni är nöjda med den nya designen men framför allt hoppas jag att Jessica själv är nöjd med den. Det är trots allt det som är meningen. 
Förlåt Jessica om jag fick strunta i ett script teckensnitt till rubrikerna men det såg verkligen inte bra ut. Hoppas att detta jag valde går minst lika bra. Jag hoppas även att du ser rätt eftersom alla webbläsare och datorer inte har samma teckensnitt installerade.

Okey, här kommer lite att tänka på med den nya designen.
1. Marginaljustera alltid dina texter innan du publicerar dem. Antar att du vet hur man gör, annars får du fråga :)
2. Om du gör smileys så måste du göra dem med : och inte =. Då får du sådana här smileys :) :D ;) :( t.ex.
3. Ladda alltid upp en bild till dina inlägg, det gör det intressantare, roligare och lättsammare att läsa dem.
4. Ladda alltid upp dina bilder i 600 pixlar.

Jag tror nog att det var allt, för tillfället i alla fall. Kommer jag på något mer så säger jag till :)


Kommentarer
Postat av: Festis

mkt bättre bakgrund nu än med elefenaterna ;)

2010-11-04 @ 16:38:50
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja efter lite dividerande kom vi fram till denna, eller rättare sagt Jenny hittade den ;)

2010-11-04 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0